cukup 1…

hello apa khabar?…hari ini cukup 1 minggu sekolah ditutup gara-gara covid-19. Sekolah tahun ini ditutup lebih awal kerana penularan virus covid-19 sudah semakin parah walaupun terkawal. Nasib baik sekolah ditutup kerana sehari sebelum itu cikgu sekolah sebalh dengan sekolah saya sudah dijangkiti dgn covid.

Minggu ini juga cukup sebulan opah saya kembali ke rahmatullah pada usia 90 tahun. Jadi tak dapatlah jumpa opah lagi selepas ini kecuali di akhirat pulak.

Minggu ini juga cukup setahun saya pulang dari mengerjakan umrah untuk kali kedua….yang pertama dulu semasa saya di darjah 1. Kali ini saya pergi bersama ayah dan umi serta kakak sulung saya bersama suaminy dan juga nenek saya sebelah umi. Baiklah semoga bertemu lagi dilain coretan…bye

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.