Nasi arab umi saya best!!!!!

Kawan-kawan pernak tak makan nasi arab. Saya suka makan nasi arab sebab umi saya selalu masak nasi ini. Umi saya selalu masak nasi mandi. Dulu ayah selalu ajak makan kat restoran nasi arab tetapi ayah kata tak puas sebab daging kambingnya sikit. Jadi ayah beli daging kambing kat mydin dan suruh umi buat. Rempahnya ayah beli kat kedai barangan arab yang ada dekat rumah saya ini. Bila umi masak…wowww. …best giler. Lebih sedap dari yang kat kedai. Ayah kata nasi arab ini yang paling penting ialah baunya yang datang dari saffron yang kita tambah dalam nasi tu. Kalau saffron lebih ….mesti power baunya. Jadi jangan lupa taruh saffron lebih bila buat nasi arab.

Ini dia nasik mandi umi saya buat...kena makan dalam dulang baru best

Ini dia nasik mandi umi saya buat…kena makan dalam dulang baru best

Leave a Reply

