Jangan tak percaya

Di trick art museum ni semua gambar dilukis untuk kita beraksi dan berposing dengannya. Kalau malas nak posing lebih baik tak payah masuk ke muzium ini. Lukisan yang dibuat memang untuk mereka yang gemar beraksi seperti saya. Barulah nampak macam real.

saya sebagai matador yang bergaya hebat

saya sebagai matador yang bergaya hebat

beratnya ikan paus niii....

beratnya ikan paus niii….

saya menjadi angel dan boleh terbang

saya menjadi angel dan boleh terbang

tengok gigi sikit...ada gosok ke?

tengok gigi sikit…ada gosok ke?

ha. camne. Ada lagi aksi bergaya saya selepas ini. nantikannya.

Leave a Reply

