Trick art museum

Ini adalah muzium yang unik kerana di sini terdapat banyak lukisan 3D. Kalau ke sini jangan lupa bawa kamera sebab kita perlu bergambar dengan gambar yang ada di sini. kalau tak ada kamera memang rugi.

mula-mula masuk kita akan jumpa kawasan piramid purba

mula-mula masuk kita akan jumpa kawasan piramid purba

Di pintu masuk sudah ada lukisan seperti dalam sebuah piramid purba. Lantai dilukis seperti real. macam nak jatuh.

berjalan menuju ke bilik rahsia di bawah tanah.....

berjalan menuju ke bilik rahsia di bawah tanah…..

saya cuba menolak pintu bilik rahsia tersebut....

saya cuba menolak pintu bilik rahsia tersebut….

dengan kekuatan yang saya ada, saya berjaya tolak tiang ini...

dengan kekuatan yang saya ada, saya berjaya tolak tiang ini…


tetapi malang....bangunan ini roboh...tolongggggg.....

tetapi malang….bangunan ini roboh…tolongggggg…..

Haaa….camne. Ini baru sikit je keseronokan di sini. Lepas ni ada banyak cerita bergambar yang akan saya upload….Tunggu ye….

Leave a Reply

