pengumuman…saya akan berkhatan

Mungkin minggu depan saya tidak dapat update cerita saya kerana saya akan berkhatan pada hari sabtu ini (16 November). Sebenarnya saya ada banyak cerita baru seperti ke Redcarpet di I-city dan trick art museum. Jadi lepas saya ok saya akan bercerita lagi. Jumpa lagi..Bye.

1 Comment (+add yours?)

  1. MyCherita
    Nov 15, 2013 @ 04:37:49

    Jalan-jalan ke blog ini…1st time singgah..nice blog…

    p/s : jika ada yg ingin menyertai program singgah blog.. jom ke
    http://thescreammer.blogspot.com/2013/11/singgah-blog.html

    Reply

Leave a Reply

