Legoland Malaysia…saya datang

Apa khabar kawan-kawan. Bermula hari ini saya akan bercerita tentang Legoland yang saya lawati minggu lepas. Memang seronok pergi ke sana khasnya kanak-kanak seperti saya. Tapi kata ayah kalau orang besar mungkin boring sebab permainan yang disediakan adalah dikhaskan untuk kanak-kanak saja. Jadi tak berbaloi kalau orang dewasa ke sana. Remaja pun tak sesuai…kata ayah saya.

saya dah sampai ke Legoland Malaysia

saya dah sampai ke Legoland Malaysia

mula-mula beli tiket. harganya RM90.00 untuk kanak-kanak seperti saya

mula-mula beli tiket. harganya RM90.00 untuk kanak-kanak seperti saya

lepas tu baca peta...nak pegi mana dulu yek?

lepas tu baca peta…nak pegi mana dulu yek?

Baiklah jumpa lagi dengan banyak keriangan di sana…bye

Leave a Reply

