Selamat hari raya (1434H / 2013M)

selamat hari raya dari saya dan kakak-kakak saya.....

selamat hari raya dari saya dan kakak-kakak saya…..

Saya nak ucap selamat hari raya pada semua kawan-kawan yang dah baca blog saya ini. Raya tahun ini seperti biasa saya raya di Ipoh rumah opah. Tapi tahun ini Along dan Acik balik berasingan kerana mereka dah bekerja. Along jadi pensyarah di Melaka dan acik jadi jurutera di Putrajaya. Saya pulak nak jadi apa yek?….umi kata saya boleh jadi jurutera automotif kerana saya suka pasal kereta. Ha..camne..hebat tak?

Sekali lagi saya ucapkan selamat hari raya…bye

Leave a Reply

