Naik cable car di Langkawi

 

 Saya sebenarnya takut naik cable car kerana saya takut tempat tinggi. Tapi ayah suruh juga saya naik. tempat ini memang tinggi. Ada dua station. station pertama memang gayat. Angin pula kuat bertiup. sampai di station pertama saya dan umi turun. Ayah,cace, anik, opah dan auntie teruskan perjalanan ke station terakhir. Kemudian saya ajak umi ikut ke station terakhir pula. Di atas puncak ini saya dapat melihat bandar kuah dan seluruh pulau langkawi.

saya dalam cable car di Langkawi....gayat ni

saya dalam cable car di Langkawi….gayat ni

Dari puncak gunung saya boleh teropong Bandar Kuah

Dari puncak gunung saya boleh teropong Bandar Kuah

 

tingginya 700meter

tingginya 700meter

masa nak turun angin bertiup kencang....ni yang saya takut naik cable car ni

masa nak turun angin bertiup kencang….ni yang saya takut naik cable car ni

Leave a Reply

