Tengok ikan di Aquaria KLCC

ini gigi jaws yang saya jumpa di Akuaria

Kalau ke KL jangan lupa ke Aquaria di KLCC. Ayah bawa saya ke sini sebab nak tunjukkan jenis-jenis ikan yang ada di dalam laut. Di sini kita dapat tengok ikan dari bawah air. rasa macam berjalan di dasar laut. Terdapat banyak species ikan yang jarang boleh kita temui di laut kita. Beaver pun ada. Tapi tiket kat sini mahal. Tak sama seperti di Pusat Sains Negara. Masa balik tu saya jumpa ramai orang pakai kostum kat luar KLCC. Ada yang macam power ranger, ada yang macam sailor moon, ada yang macam hantu dan banyak lagi. Saya sempat bergambar dengan mereka. tengoklah…………

saya dan super hero.....power rangers kut

yang ni pulak ...pakai kostum pumpkin....haloweennnnnn

Leave a Reply

