Apa ada di muzium negara

Muzium negara ada banyak barangan purba. Di sini ada dipamerkan bagaimana negara kita terbentuk bermula dengan sejarah awal manusia di tanah Melayu hinggalah kepada mencapai kemerdekaan. Saya dapat lihat banyak perkara yang selama ini saya tak tahu seperti suasana dalam gua dan hutan serta kehidupan orang dulu-dulu. pada hari tu ada pula pameran harta karun. saya pun masuk….tapi barang yang dipamerkan sikit je…tak berbaloi dengan bayaran yang mahal…jadi lain kali kalau kawan-kawan jumpa promosi pameran seperti ni…lebih baik tak payah masuk…membazir je

depan pintu besar Muzium Negara

keretapi lama zaman opah saya...

2 Comments (+add yours?)

  1. ain ayuni
    Jun 22, 2013 @ 08:09:25

    bagusnyer buat mcm nie. sye skong 100% untok awk. sbb da beri maklumat

    Reply

Leave a Reply

