Pusat Sains Negara

Pusat Sains negara ini terletak di Bukit Kiara. Ianya sebuh pusat yang menempatkan banyak bahan ujikaji sains sesuai untuk kanak-kanak macam saya.  Saya sangat suka dengan dinosour yang nampak macam real. Ada ujikaji untuk dapat tenaga, cara mesin bergerak dan lain-lain lagi. Pameran robot pun ada. Masa melalui pintu masuk ke pusat ini ada akuarium yang menjadi pintu gerbang . Saya dapat lihat ikan yu berada atas kepala saya. Kalau kawan-kawan pergi ke Kuala Lumpur jangan lupa melawat tempat ini. Rugi kalau tak datang. Bye

belakang tu adalah pusat sains negara...

alamak panjangnya leher dinosour ni...

tolong jangan makan sayaaa.........

saya bermain piano dengan kaki....pijak dan berbunyi....kawan mesti cuba

Leave a Reply

