Cameron Highland: Melawat kebun teh

Semasa saya di Cemeron Highland saya sempat pergi ke kebun teh Bharat. Kebun teh ini terletak 4km dari  Tanah Rata. Kawasannya luas di lereng bukit. Saya dan ayah turun ke bawah bukit untuk melihat pokok teh dengan lebih dekat. masa nak balik ke hotel ayah ada beli sepohon pokok teh untuk ditanam di rumah nanti

saya di kebun teh Bharat, Cameron Highland

ini rupanya pokok teh....ingatkan pokok besar

luas sungguh ladang teh ini

ini dia Bharat Tea Cameron Highland

masa perjalanan pulang umi beli teh yang ada perasa stroberi…lepas ni saya akan cerita pula pasal stroberi. Jumpa Lagi

Leave a Reply

