Cameron Highland: banyak kebun sayur

Kalau kawan-kawan ke Cameron Highland , jangan lupa melawat kebun sayur di sana. Ayah bawa saya engok ke kebun sayur. Saya dapat tengok sayur dari dekat. Ada banyak sayur sawi dan kobis. Macam-macam sayur ada di Cameron Highland

saya dan kebun sayur

ini pokok kobis

ini pokok salad

saya sedang siram pokok sayur...imaginasi je

tengok ni ...ada macam-macam saiz kobis ni. Ada warna purple lagi dan besar pulak tu

Jadi kalau kawan-kawan ke Cameron Highland jangan lupa melawat kebun sayur. ….tapi saya tak suka makan sayur…saya suka makan buah je

Jumpa lagi

Leave a Reply

