Jalan-jalan dalam masjidil haram

Masjidil haram sangat luas. Ayah bawa saya pusing dalam masjid ini. Kemudian ayah bawa saya naik tingkat atas masjid ini pula. Dari atas masjid saya dapat lihat kaabah dan orang sedang tawaf. Kemudian ayah bawa saya pergi ke tingkat bawah tanah. Di sana juga ada ruang solat dan saie. Kalau saie kat bawah tanah ini seronok sebab ada air-cond jadi kita tak rasa penat sangat.

kaabah dari tingkat atas masjidil haram

saya suka saie di tingkat bawah tanah....ada air-cond

yang ini paip air zam-zam dalam masjidil haram

Leave a Reply

