Ya nabi salam alaika….Madinah … saya dah sampai

Dari Bahrain saya terbang ke Madinah. Tempat inilah yang saya nanti-nantikan. Tempat di mana saya dapat menziarahi makam Rasulullah s.a.w di masjid nabawi. Saya sampai di Madinah pada waktu tengah hari. Selepas check-in hotel ayah terus bawa saya ke Masjid Nabi. Ayah nampaknya tak sabar-sabar nak tunjukkan kepada saya makam nabi Muhammad s.a.w. masjid ini sangat cantik dan besar. Dalamnya semua air-cond.

masa dalam kapalterbang ke Madinah

alhamdulillah...sampai juga saya di Madinah. Kubah hijau di belakang tu adalah makam nabi.

ini adalah hotel tempat saya duduk...Durrat Al-Fayrooz

1 Comment (+add yours?)

  1. Trackback: masjid nabi madinah perlu 1350 pekerja pembersihan 24 jam sehari 365 hari « Abgrara’s Weblog

Leave a Reply

